sobota, 31 października 2020

Po co ten blog?

 Skoro wszedłeś  na tę stronę, to najprawdopodobniej jesteś nauczycielem języka, który poszukuje ciekawych rozwiązań, inspiracji w swojej pracy. W obecnych czasach, kiedy Internet na dobre zawładnął każdą sferą życia, nie możemy go również wykluczyć z edukacji, a zwłaszcza z nauczania języka obcego. Internet, technologia informatyczna mają nam służyć, a przede wszystkim ułatwiać pracę. Tak...,ale co zrobić, kiedy należymy do pokolenia, które uczyło się w tradycyjnej szkole, dziecięce zabawy ograniczały się do skakania na skakance lub zabawy w chowanego, a wypracowania pisało z wykorzystaniem pióra i kartki papieru? Kiedy znajomość obsługi Internetu ogranicza się do wysłania maila i stworzenia dokumentu w programie Word? Przed takimi rozterkami stałam kilka lat temu. Wtedy to podjęłam decyzję, żeby wziąć internetowego byka za rogi i zmierzyć się z wyzwaniem jakim jest nauczanie języka obcego z wykorzystaniem technologii IT. Po licznych kursach, szkoleniach mam już pewne doświadczenie w tej kwestii -tym chcę się z Wami podzielić, ciągle poszukuję nowych rozwiązań-czekam na Wasze pomysły i sprawdzone przez Was rozwiązania, mam wiele dylematów-oczekuję konstruktywnej dyskusji i wymiany opinii. Po to właśnie jest mój blog-angielski-on-line. Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nauka przez słuchanie piosenek, czyli jak połączyć przyjemne z pożytecznym?

 Jak zaczęła się Wasza przygoda z nauką angielskiego? Pewnie mieliście wspaniałego nauczyciela, który odkrył w Was talent do języków. Może d...